Kontaktujte nás: Patricie Poppová +420 773 677 240
Jiří Popp +420 775 229 189
Jiří Popp ml. +420 722 908 982 | ubytovani@vinarstvi-jiripopp.cz
vino@vinarstvi-jiripopp.cz
eshop@vinarstvi-jiripopp.cz
0 Kč

Vinařství Jiří Popp

ubytování v Šatově

Obchodní podmínky

Základní ustanovení

Provozovatelem internetového obchodu je Vinařství Jiří Popp, Jiří Popp, 671 22 Šatov 144, IČO: 62142241, dále jako prodávající.

Zákazník je každá osoba, která uskuteční objednávku prostřednictvím internetového obchodu na www.vinarstvi-jiripopp.cz

  • Povinností zákazníka je seznámit se s obchodními podmínkami.
  • Odesláním objednávky prodávajícímu zákazník souhlasí s obchodními podmínkami.
  • Prodávající prodává v eshopu alkoholické nápoje a z tohoto důvodu zákazník prohlašuje, že již dovršil 18-ti let.

Jak si Vámi vybraná vína objednat?

Zboží, které chcete koupit, musíte nejdříve vložit do košíku. Učiníte tak jednoduše kliknutím na tlačítko „Do košíku“, které je umístěno u ve výpisu produktů u každého produktu. Stav košíku a jeho obsah můžete kdykoliv snadno zkontrolovat prostřednictvím odkazu, který je umístěn v pravém rohu webových stránek.
Až budete mít v košíku všechny produkty, které chcete koupit, přejděte k samotné objednávce. V košíku vyplňte adresu na kterou máme zboží zaslat, potvrďte souhlas s obchodními podmínkami a kliknutím na tlačítko "Objednat". Na vaši e-mailovou adresu přijde oznámení o doručení a převzetí vaší objednávky. Upozorňujeme, že minimální objednávka činí 6 ks lahví.

Doprava a způsoby platby

Zboží zasíláme pomocí přepravní služby Messenger  pouze po území České republiky. Objednávky uskutečněné v pracovní den do 17.hod jsou následující pracovní den předány dopravci a další následující pracovní den doručovány přepravní společností zákazníkovi. U objednávek jejichž cena přesáhne 2500 Kč poštovné neúčtujeme. V objednávce máte možnost zvolit si úhradu:

  • platba převodem na účet (č.ú.: 2002605205 / 2010 )
  • dobírkou (+39 Kč)
  • hotově (při osobním vyzvednutí na adrese Šatov 144, 671 22 Šatov)
  • platba kartou -  Online platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a. s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Další informace a kontakty na www.comgate.cz.

Pokud některé víno nebude již skladem, bude Vám nabídnuto telefonicky nebo e-mailem víno odpovídající kvality jiného ročníku nebo dané odrůdy.

Výměna a vrácení zboží

V případě, že objednané zboží nebude vyhovovat Vašim představám, máte právo jej bez udání důvodu vyměnit nebo vrátit. Podmínky vrácení jsou následující:

  • Zákazník musí informovat prodávajícího nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky •Zákazník musí zaslat zboží doporučeně na adresu prodávajícího nejpozději do 14 dnů od obdržení zásilky.
  • Nárok na výměnu či vrácení zboží má zákazník pouze v případě, že zboží nejeví známky jakéhokoliv opotřebení nebo znečištění a je zasláno zpět v originálním obalu se všemi etiketami a příslušenstvím od výrobce spolu s kopií dokladu o koupi zboží.

Reklamace a záruka

Záruční lhůta je u každého výrobku uvedena na záručním listě, pokud ne, je tato lhůta stanovena zákonem na 2 roky.

Záruka se nevztahuje na závady způsobené nesprávným použitím výrobku či jeho opotřebením neodpovídajícím způsobem.

Reklamovat nelze zboží, které je poškozeno při dopravě od prodávajícího k zákazníkovi. Za poškození zboží v tomto případě nese odpovědnost dopravce. Povinností zákazníka je zkontrolovat při převzetí zboží jeho stav. Pokud je obal porušený a zásilka vykazuje zjevné znaky poškození, je zákazník povinen sepsat s dopravcem zápis o škodě. Podpisem dodacího listu zákazník potvrzuje, že zboží bylo doručeno v pořádku.

Zákazník je v případě reklamace povinen na adresu prodávajícího podat písemně žádost o reklamaci. V žádosti zákazník musí přesně specifikovat vadu výrobku a navrhnout způsob reklamace.

Reklamované zboží je zákazník povinen doručit na adresu prodávajícího na vlastní náklady. Zboží musí být doručeno v původním obalu, s veškerým příslušenstvím, návodem i záručním listem. Zákazník je povinen zboží zabalit tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození.

Zákazník má povinnost zaslat reklamované zboží na adresu prodávajícího doporučeně. Prodávající není povinen převzít zboží zasílané na dobírku.

Ochrana osobních údajů

Bezpečnost vašich dat je pro nás důležitá, a věnujeme jí proto maximální pozornost. K důvěrným informacím o vaší osobě nemá přístup třetí strana - neposkytujeme nikomu vaše data v žádné podobě.

Více na stránce se Zásadami zpracování osobních údajů.